Map

Map

B&B Hotels v České republice

Rezervovat v České republice

Přehledná mapa našich hotelů v České republice

Otevřít mapu hotelů
B&B Hotels v Evropě

Rezervovat v Evropě

Přehledná mapa našich hotelů v Evropě

Otevřít mapu hotelu
Otázky & Odpovědi
    • …které se týkají hotelových pokojů B&B

      Jaké typy pokojů jsou k dispozici a jak jsou vybavené?

      Můžete si vybrat mezi jednolůžkovými, dvoulůžkovými a rodinnými pokoji (pro 3 až 4 osoby). Navíc všechny B&B hotely nabízí také bezbariérové pokoje. Všechny pokoje jsou vybavené klimatizací, protihlukovými okny, TV včetně Sky, WIFI, telefonem, pracovním stolem s židlí, stejně jako koupelnou se sprchou a toaletou.

       

      Jsou uvedené ceny za pokoj nebo za osobu?

      Ceny jsou za pokoj na noc.

       

      Jak se dostanu do rezervovaného pokoje?
      Každý host obdrží při ubytovávání na recepci nebo pomocí check-in terminálu 6-místný přístupový kód. Tento kód je třeba zadat na číselníku na dveřích pokoje.

       

      Můžu si do pokoje objednat přistýlku?
      Bohužel, kvůli bezpečnostním a pojišťovacím důvodům nemůžeme na naše pokoje přidávat přistýlky.

       

      Jsou k dispozici bezbariérové pokoje?
      Ano, ve všech našich hotelech nabízíme bezbariérové pokoje.

    • …které se týkají jídla a pití

      Můžu si objednat snídani v B&B Hotelu, i když nejsem jeho hostem?
      Ano, můžete si dopřát snídaňový bufet B&B, i když nejste hostem našeho hotelu.

       

      Kolik stojí snídaňový bufet B&B?
      Snídaně B&B stojí pouze 7,50 € a můžete sníst tolik, kolik budete moci.

       

      Jaké jídlo a pití nabízíte v hotelu?
      Kromě snídaňového bufetu B&B nabízí široký výběr z občerstvení a nápojů, které jsou k dispozici v prodejních automatech v hotelové hale.

       

      Můžu si rezervovat B&B snídani i po příjezdu?
      Ano, snídaňový bufet B&B je možné objednat kdykoli během Vašeho pobytu.

    • …které se týkají způsobů platby a rušení rezervací

      Jaké nabízí hotel způsoby platby?
      Všechny B&B hotely přijímají hotovost v EURech, Německé EC a Maestro debitové karty a následující kreditní karty: Visa, Mastercard a American Express.

       

      Co se stane, když potřebuji upravit nebo zrušit rezervaci?
      Podmínky, které se týkají úprav nebo rušení rezervací jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách.

       

      Jaké jsou podmínky, které se týkají veletrhů a speciálních příležitostí?
      Podmínky, které se týkají zrušených rezervací během veletrhů, konferencí a speciálních příležitostí jsou uvedené v našich obchodních podmínkách.

       

      Jaké jsou poplatky za zrušení rezervace nebo nedojezd?
      Poplatky za zrušené rezervace a nedojezdy jsou uvedené v našich obchodních podmínkách.

    • …které se týkají obecných informací

      Kde můžu najít kontaktní informace B&B hotelu?
      Kontaktní informace pro každý B&B hotel naleznete na příslušných hotelových stránkách.

       

      Na které typy otázek se můžu ptát B&B hotelů přes kontaktní formulář?
      Pro obecné dotazy, prosím, použijte kontaktní formulář. Pokud máte otázku, která se týká rezervace nebo se potřebujete zeptat na detailnější informace, prosím, kontaktujte vybraný hotel přímo.
       

      Jaké jsou otevírací doby, snídaně a doba check-inu?
      Rozdílné časy naleznete na stránkách příslušného hotelu.

       

      Můžu s sebou vzít své domácí zvíře?
      Ano! Zvířata nemusí zůstat venku a jsou za minimální poplatek a pod Vaším dozorem vítána.

       

      Jak funguje připojení k Wi-Fi?
      V několika jednoduchých krocích se můžete zdarma připojit na internet. Vše, co potřebujete, je notebook s Wi-Fi přijímačem a mobilní telefon. Detailnější instrukce najdete ve Vašem B&B hotelovém pokoji. Poznámka: Z bezpečnostních důvodů není možné posílat e-maily přes Outlook a podobné programy.

       

      Jak se můžu ucházet o práci v hotelu nebo na centrále B&B?
      Pokud se zajímáte o práci v B&B, prosím, obraťte se na příslušný hotel e-mailem. Žádosti o práci na centrále B&B zašlete na tuto e-mailová adresa.

    • …které se týkají rezervací a check-inu

      Nedostal jsem potvrzení o mé rezervaci - co mám dělat?
      Prosím, kontaktujte přímo příslušný hotel.


      Můžou nezletilí bez doprovodu rezervovat pokoj?
      Děti pod 14 let musí být v doprovodu dospělého hosta hotelu po celou dobu jejich pobytu. Děti mezi 14 a 18 lety musí doložit písemné povolení jednoho z rodičů nebo zákonného zástupce, že mohou v hotelu přebývat a musí být při příjezdu doprovázeny dospělým.

       

      Jaký je rozdíl mezi běžnou a garantovanou rezervací?
      S jednoduchou (běžnou) rezervací Vám slibujeme, že pro Vás budeme mít pokoj připravený až do 19:00 hodin v den příjezdu. Pokud budete chtít přijet po 19:00 hodin, prosím, udělejte si garantovanou rezervaci - poté můžete dorazit kdykoli. Poznámka: Pro potvrzení Vaší garantované rezervace potřebujeme číslo a platnost Vaší kreditní karty. Garantovaná rezervace může být bez poplatku zrušena do 19:00 hodin v den příjezdu. Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky.

       

      Co je potřeba vzít v úvahu, když dorazím po 19:00 hodin?
      Pokud to vypadá, že dorazíte po 19:00 hodin, prosím, kontaktujte příslušný hotel předem a změňte si Vaši rezervaci na garantovanou. K této změně je třeba nám poskytnou číslo a platnost Vaší kreditní karty. Jakmile garantujete Vaši rezervaci kreditní kartou nebo platbou převodem, Vaše rezervace bude zachována i po 19:00 hodin. Pro více informací si, prosím, přečtěte naše obchodní podmínky.

       

      Jak si můžu udělat rezervaci bez kreditní karty během veletrhů a speciálních příležitostí?
      Obecně je vždy třeba garantovat rezervaci kreditní kartou. Pokud kreditní kartu nemáte, navrhujeme kontaktovat hotel, o který se zajímáte, přímo, a zeptat se na možnosti platby předem.


      Jak funguje check-in terminál?
      S našimi check-in terminály je ubytovávání rychlé a pohodlné. Jednoduše zadejte Vaši kreditní kartu a číslo rezervace a potvrďte check-in. Nezarezervovali jste si pokoj? Check-in terminál můžete použít také na rezervaci Vašeho pokoje. Vše, co potřebujete je kreditní karta nebo Maestro/EC karta.


      Co mám dělat, pokud mám problém s check-in terminálem?
      U check-in terminálu naleznete nouzový zvonek. Navíc je v hale hotelu k dispozici seznam nouzových telefonních čísel.


      Do kdy se musím odhlásit?
      V našem hotelu není odhlášení nutné. Časy odjezdů v každém B&B hotelu můžete najít na příslušných hotelových stránkách.